shut the fuck up, you want me

Min lampa höll just på att brinna upp...så jag släckte den, smart drag tänker ni, nej tänker jag, för nu blev det alldeles jättemörkt och deprimerand, kanske jag borde byta låt så blir det lite gladare stämning här i rummet jag tillbringar alla mina timmar i. Dagen finns det inte så mkt att säga om, jag var trött som ett as, ja faktiskt tröttare än när jag bara sovit 3h. Därför sov jag på Angelica och William på långrasten mellan Spanskan och Nkn där jag direkt efter skulle få jogga runt i 5min för att folk skulle ta min puls och skriva en labrapport, så piggare blev jag då inte plus att en viss huvudvärk också valt att plåga mig denna torsdagseftermiddag. Men jag stod ut, pratade lite för mkt och blev lite elak..men jag kan säga förlåt imorgon. Våran packning är nu packad, klar och överlämnad till huset som åker upp redan imorgon och min väska svämmar över av kläder jag säkert inte ens kommer att använda, men ajja....alltid bra att ha där.

Alma, Frida, Sofia, Amanda, Nicke och jag var och såg High school musical 3 igår (a) och den överraskade oss faktiskt positivt och charmknutten var ju bah skönast. haha, den var typ härlig att se, inte lika nördig som vanlig och man kunde inget annat än att sitta och le ungefär hela filmen. =) Men nu har har suttit här allt för länge och inte gjort någonting...så sängen, here I come. Rubriken har jag bara för att jag går runt och säger det där för mig själv hela tiden, den är ju som inte så fin men jag har iaf kul när jag säger det. nu vet ni.. xD

Kommentarer
Postat av: Alma

"Smart drag tyckte ni" HAHA

2008-10-24 @ 11:13:38
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0