antingen eller

    

Det är lördagseftermiddag, jag sitter här med vantar på mina bara fötter, saknar sommaren och längtar till jul, snö, fjällen och snowboard. Klockan är 17.00 och jag tvingar i mej fil och flingor vilket är lika med min lunch...jag är verkligen aldrig hungrig på helger innan klockan 17.00, hittils har jag levt på några små godisar,ett par salta nötter och vatten :) Matteboken ligger här brevid mej och bara väntar på att få driva mig till vansinne, men jag liksom väljer andra mkt roligare grejer att göra framför den...som .tex att prata 1½ timme i telefon med Amanda eller att spela tetris osv. Och sen startade jag min mp3 som jag inte använt sen jag va ute och sprang vilket var några veckor sen och världens smörigaste killband, westlife
 (a) dök upp med sina låtar vilket fick mig att börja komma ihåg och sakna sommaren ännu mkt mer. Jag vill ha tillbaka 12-13 Juli!!!  Antingen ska det vara Sommar eller December....oktober är som en onödigt fin månad som bara finns där mittemellan och stör. Fast snart är det halloween, då kan man göda alla småbarn. haha aja, nu måste jag återgå till matteboken och få ännu massa fler tal överstökade.... hittils står det ig ig ig på mitt prov!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Amanda i telefonen och Tetris SAMTIDIGT.

2008-10-11 @ 18:41:21
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Vad var det som hände 12-13 juni? :D

2008-10-12 @ 01:11:24
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0