på-låtsas-helg!!!

Det passar mig alldeles lagomt bra med två extra dagars ledighet såhär mitt i alltet. Allt är verkligen allt just nu. Ingenting är lite mindre, utan allt kör på 100%...onödigt. Jag saknar nian och våra galna skoldagar, och at sjunga Jonas Brothers skulle sitta rätt fint nu, men inte själv. Och ja har kommit på att jag skulle vilja vara Nick Jonas...gud va kul ju! Då får man t.om Kevin som storebrorsa och allt...alldeles toppen. Nick Jonas vill jag vara...

Dagen då, den va inte lika trevlig som tisdagen men den dög helt klart. Mattanten var sur och eftersom jag inte stod på listan fick jag inte käka av maten jag så hon bah: "Nä, du får väl ta och äta sallad idag då"  Är hon dum eller? tror hon att jag klarar mej en hel dag på sallad? jag käkar ju som en karl. Och sen så fortsätter jag bara med att gå in i folk, i måndags var det en rullstolsåkande människa, igår en vääldigt lång kille, och idag en kortare kille som t.om besvarade mitt lilla "ojj" ;P

Läsloggen hade jag skrivt klart vi åttatiden, sen for jag iväg och duschade och när jag återvände kom min lilla hjärna på att den totalsög, så jag skrev om hela skiten och 23.00 var den inlämnad men inte direkt så klar som den kunde blivit, men jag orkade inte...en timme senare och det hade varit försent...jag måste skärpa mig lite. Klockan är 00.17 och jag är vaken? Fast jag taggar sova imorgon. =D 

Vi flyr, bort....fjällen på höstlovet? jag ska gå under jorden!

Kommentarer
Postat av: Frida

"jag skulle vilja vara Nick Jonas...gud va kul ju!"

HAHAHAH XD Skrattade högt då jag läste det XD



aww. fusk átt vara ledig både torsdag och fredag :O :)

ha det så bra :) kraom

2008-10-16 @ 14:55:22
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0