one day out of time

Klockan är alldeles för mycket för att jag ska lcykas hinna med allt jag tänkte hinna med. Läsloggen går i en- mening-varje-kvart-farten och den blir inge bra heller.  Tagga 2 läsloggar under lovet!! fast då har jag iallafall tid att läsa och påriktigt förstå boken. Så nu sitter jag här, "skriver läslogg"  och lyssnar på gamla Jonas-låtar som väcker söta minnen från rasterna/franskalektionerna från nian. För ett år sedan fanns det ett tunt litet lager av vit snö på våra gator och jag proade på bageriet...då gick vi i mordernt och min blåa cykel blev stulen. Minnen är ju bah livet....synd bara att jag börjar få minnesförlust....snart fårt jag säkert vitt hår och kryper ihop 7 cm. "/  Förövrigt så var dagen en dag en tisdag som jag kommer glömma, inget spec. att komma ihåg...det kommer bli en dag i mängden. Vi bröt arm utanför aulan eftersom hon från ensamheten...Heidi var där och....jag vet inte vad hon gjorde....men hon lärde säkert ut armbrytning. Och våra fina allsånger innan och efter idrotten i omklädningsrummet måste ju vara de finaste. Idag blev det en härlig blandning av Miss fatty, belly dancer, big big girl och backstreetsboys "I want it that way". Sjukt snyggt. Sedan på ULS:en så avslutade Jonas och Anton med Spice girls "If you wanna be my lover" och fick sig tillsut en liten kör som vandrade mot skåpen. Nu ska jag återgå till denna dumma läslogg och försöka få ihop några "en-mening-i-minuten-meningar" istället.  Osså taggar vi Bio imorgon jue!! xP

Kommentarer
Postat av: Frida

svar; hahah, jamen typ :O :P ?! han och några kompisr cyklade lixom förbi XD

2008-10-21 @ 22:12:30
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0