naturkunskapspaus

Jag skriver nu istället satt jag slipper att ens skänka en tanke åt det när jag kommer hem eftersom jag måste hetsplugga spanska och dessutom ska vi iväg med hela Lindehellsfirman och spela laserdome, haha tagga. Det blir vi 3 mot "gubbarna" xP Jag ser knappt vad jag skriver så det är säkert en massa stavfel och konstiga ord, men det gör inget!! Just nu har vi naturkunskap och det suger...jag borde typ plugga till provet men ingnting fastnar ju ändå satt det är ingen idé..... det är bra att jag är positiv. =) Och jag är på god väg att bli en av alla klassens tetrisnördar....inte bra. Fast än så länge suger jag. Och ARL:en...jag hade inte bättre fantasi så Den globala uppvärmingen, nu kommer jag, wihoo!!!

haha nu har jag babblat klart i korta små meningar, tagga matte!


Kommentarer
Postat av: Alma

Har du fått virus? Jag tänkte eftersom du knappt ser nåt.

2008-10-02 @ 12:29:36
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah är ni tetris nördar XD !? :P



sv; jamen vist ärom [:

2008-10-02 @ 21:32:05
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Ida

Yeey! Ni vinner lätt!! :D

2008-10-03 @ 00:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0