I thought it be something more

Det enda som gör att jag fortfarande har mina ögon öppna och hjärnan aktiverad är denna läslogg som jag idag kom på att man skulle skriva, och till den hör att läsa minst en femtedel av sin bok och jag hade läst ca 10 sidor...så det blev att ligga i. Men vore det inte för min sena upptäckt så skulle jag helt klart redan ligga och sova för jag är sjukt trött, sliten och grymt skabb.

Men trots det så jag jag haft en ovanligt trevlig tisdag som började hos skolsystern för hälsobesök och jag kan nu stolt säga att ja gnått mitt mål att bli över 160cm!! haha yeey. Sedan engelskan som för min del mest bestod av att lyssna när Kristoffer pratade på om en massa olika saker, jag hängde inte riktigt med hela tiden. =P Matteprovet trodde jag ibörjan att jag iallafall skrivit mig till G men när sedan alla proffs började prata om olika tal så visade sig att jag totalt varit ute och cyklat på flera tal, så tagga ig! Naturkunskapen var bah chill, vi lyssnade på våra hjärtan och spelade tetris.
Men dagens höjdpunk var ändå idrotten som bestod av volleyboll och kanske fick vi skönaste och det mest taggade laget. Hela den lektionen var bara härlig och något dagens bästa finns inte utan det blev flera styckna, som t.ex Ludvig och hans pass eller Jessica som bara helt plötsligt drattade på ändan. haha söt.  Gulleklassen vi har alltså =)

Men nu så ska jag ta och återgå till läsloggen och försöka få ihop några meningar, men jag jag hatar att tänka, det är så drygt och förstör allt ju. aja, när jag gjorrt det så ska jag minsann gå raka vägen i säng och sova många timmar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, ditt mål? Sötunge!



Vi hade ett kicker ass team! :D

2008-10-14 @ 20:43:18
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Grattis!!! ;D



Haha, gud va kul! :D

2008-10-14 @ 22:20:52
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

160! YEAH ANNA XD ! Haha aw, ändå roligt med volleyboll! Men men, får väl nöja mig med redskapsgymnastik imorgon, är typ ändå taggad.



Haha puss, lycka till med läsloggen sötnöt! (:

2008-10-14 @ 23:20:15
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0