gummi tummar

Jag ska verkligen aldrig sova länge på söndagsmorgnar, det går ju inte att somna på kvällen då...igår satt jag uppe och klonka på gitarren till typ 01.00...sen vet jag inte riktigt hur timmarna gick men 2½ - 3 var timmarna jag fick ihop till sömn eftersom jag typ vaknade hela tiden. Så idag var/är jag trött, men på dåligt humör blev jag inte utan tvärt om, så skratta gjorde jag alldeles lagomt mycket...eller okej, kanske lite för mkt, men det var kul. =) Och Kristoffer stängde in mig i mitt eget skåp och försökte sedan gå in själv, jag har finfina bildbevis =) Och Williams "brutna" gummitumme var det äckligaste jag sett på ett tag....det såg bara helt äckligt sjukt ut!!! Men nu är den utelåsta Nannny här och tar skydd mot regnet... vi har just käkat min nya favvoritglass och nu ska jag bli så mkt osocial mot henne som det bara går...jag ska läsa...haha. stackars sate...men hon unerhåller sej med gitarren =) och sist av allt så här har ni en bild av Kristoffer halvvägs in ett skåp.
.

Kommentarer
Postat av: Alma

OJ! Tänkte fråga vad det var för nåt! Men nu fattar jag;).



Vilken är din favoritglass? :D

2008-10-20 @ 19:05:13
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

XD hahahaha!

2008-10-20 @ 19:24:28
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kan tänka mig att det gick liiite sämre för honom?

2008-10-20 @ 19:34:16
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0