en söt söndag

Jadå dagen var söt men den började alldeles alldeles för sent vilket kommer göra min måndag till en hell of a day eftersom jag inte lär somna i normal tid. Men men, veckan är ju trots allt inte den viktigaste, engelskaglosorna kan jag redan och svenskan och ARL:en är bara att ta tag i så blir nog det klart tillsut också.
Helgen då? Den va lugn och bra. Fredag blev somsagt filmkvälll (High school musical 2,för att vara exakt) och bara mys med brudsen. "freaking fab"

lördagen va bra den också. Vi drog till med Brännboll ute på konstgräset och efter en timme gav vi upp och gick in till värmen för att titta på en beckfilm, fast det blev mer prat än film skulle jag tro. Efter filmen hade alma och hanna också dykt upp och vi beslöt oss för att gå tillbaka till konstgräsplanen och frysa lite mer. Nicke skaffade sig ännu en bilbeundrare när vi mötte föräldararna mina på uppfarten,  pappa satt redan inuti bilen och beundrade den när jag kom ut =P. Sen for vi iväg och körde lite smått olika gulliga bollekar på den upplysta konstgräsplanen. Lite senare gick Jejja och lämnade Foppa vid busshållsplatsen och medan hon var borta så hörde vi ett: Poff, och kvällens äventyr var igång. Killen med vit jacka och fel på moppen var läskigast av alla! Skurkarna togs aldrig fast men vi överlevde ändå kvällen och frös faktiskt inte ihjäl...men det var närapå.

Dagen till ära sov jag alldeles för länge, vaknade, gjorde engelskan, åt 2 degistivekex, for ut och sprang, lånade duschen borta i huset och blev sedan kvar där på pizzamiddag vilket resulterade till att jag missade OTH men det tar jag igen imorgon. Men jag har saknat dom som helfamilj, och lille pysen ser man ju nästan aldrig. Så nu taggar jag fjällen ännu mer då vi får ta ikapp lite förlorad tid med dom. Just nu sitter jag här och försöker spela gitarr men jag hittar ingen låt att spela så jag har lite problem, Ge mig en låt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skriv en låt-TILL MIG

2008-10-20 @ 15:22:40
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0