dö naturkunskap dö

Alltså våran Naturkunskapslärare måste vara dum i huvet som tror att vi ska lära oss ALLLT det där tills på torsdag!!!! galna tant! Det kommer ju aldrig inträffa, iallafall inte för min del. Imorgon blire 0,0 dator för mej och 100% plugg. jag taggar inte det minsta. Och det är en tisdag dessutom...dom är jobbiga och dryga och långa, men det klarar jag med lite sömn och glada vänner.=) Ocg dagens bästa kom idag från självaste PIkke när han väldigt koncentrerad skulle vira ihop och packa ner sin datorladd i datafodralet. haha, kulkul.... nu ska de sista talen i matte få sig en omgång och sen ska jag minsann hoppa i säng och sov lite fler timmar är i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0