den jävligaste stunden i livet var den när du gick

Idag var bara en gódag med mig själv och delvis mamma och pappa. Jag började den med att ha en trevlig liten workout för mig själv uppe på mitt rum....sen fick jag typ duscha i handfatet. Efter det lagade till mej världens sattsarmat, nämligen nudelsoppa bara fö att jag inte orkade att göra något annat. Sen så bar det av ner på stan där jag gick omkring i höstregnet och hittade faktiskt nästan allt som jag skulle ha. Det är rätt så bra gjort. Sen for jag hem och busade lite med Amadeus tills vi skulle iväg och titta på kakel,, weiii...haha nämen jag måste ju vara med och bestämma lite nu när vi byter upp oss och blir lite mordenare.... efter kakeltittningen så bar det av upp till coo , eller Coop Forum för att vara exakt, fast jag kallar det fortfarande för Obs. aja hursomheslt, där uppe hade jag en trevlig stund med mamma och pappa som har sina söta små stunder, haha ibalnd ärdom ju bah för goa...och jag fick dom att köpa hem en massa grejer vi aldrig brukar köpa... så emy får tacka mig.

 
 Klimpfjäll på sommaren

Och gissa vad? dagens bästa var JA:et som kom ur mammas mun när jag mkt snällt frågdade om Fjällen till höstlovet. Så nu taggar jag jävel... min dröm gick ju som i uppfyllelse, Jag får åka bort, vi får fly....bort bort...älskade bort. Och det är inte sådär länge kvar som det brukar vara, utan bara vi kan överleva den kommande veckan så får vi sticka sen. maahaaa! Nu ska jag somna med ett leende på läpparna. Tänk er fjällen på hösten.... haha hå, underbar tanke =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0