Fjällen, here we come

Nanny i telefonen:
- Ånej,, jag har tandborstskum i munnen,  jag kan inte skratta, Hahahaha.
ahah, så skön... :)




Idag snubblade jag på mina egna fötter när vi spelade fotboll och sen fick jag flashbacks från när en dörr gick in i Krille vilket orskade ett galet litet skrattanfall.... ibland är man lättroad. Vi hade redovisning om barnkonventionen för söta 5-åringar, vi hade kul men jag undrar hur mkt de förstod. Efter det  tog jag och Amanda en sväng förbi gamla skolan där precis allting är sig likt...utom AK som hade klippt sig....men jag fick iallafall se honom. =)


Hursomhelst så sticker cykelgänget iväg bort från Umeå imorgon och iväg till Klimpfjäl vilket startar med en 8h bussresa som jag typ tagggar råmkt. Tänk att bara få ...håå, sen komma fram, packa in sig i lillstugan, gå upp till storstugan, se på bolibompa med pysen, käka gómiddag, titta på isen som såhärårs är vatten, alltså titta på vattnet, spela plump/maxi yatzy, memory osv. MAHAA, jag taggar lagom =) Och om folk vill vara så vänliga att sma så taggar jag ännu lite mer. Så imorgon sticker jag och kommer inte hem förrns torsdag. Ha nu ett bra lov, det ska iallafall jag ha =) pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha "jag fick iallafall se honom" ;D HA det underbart i fjällen!

2008-10-26 @ 20:46:32
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas du hare grejt i klimpis-fjällis :)

2008-10-27 @ 20:06:13
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

altså att han klippt sig är inte bra :S ahah XD

2008-10-29 @ 15:32:13
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0