when the stars go blue

Amandas komentar: Anna okej, vi kan prata om sommar. Men sommarBILDER, det sved! Nu blev längtan ännu större :O
Haha, ska du säga som skickar en massa Tylösandklipp där alla står i bikini och sjunger hört och solen steker mer än normalt?? :O va, va??

Vaknade med yr i huvudet (ja, man kan säga så...typ.), och såg ett avsnitt Sex and the city medans jag väldigt väldigt sakta gjorde mig klar för att cykla iväg som en nörd till en skola spm idag bjöd på ett Spanskaprov och finbesök av gamla goa grubbebarn. Jag gick in i AK och gjorde giganstiska ögon vilken hans kompis såklart såg och började skratta för sig själv, men det bju jag på :P Några kom och hälsade på oss på ULS:en och de såg både rädda pch förvirrade ut, men vi tog hjärtligt emot dom genom att prata och skratta i mun på varandra vilket precis som deras ledare noterade är 'så äkta Ledarskapsprogrammet.' Men det är bara gött, så trots mitt huvud höll på att sprängas och att fredagseftermiddagar är rena pain in the asset så överlever man och kan vara glad ändå tack vare massa goa LD1AD:are runt sig :)

Nu är det äntligen helg, och det är första första gången på länge en helg UTAN läxor! Så jag ska bara fetslappa, sova länge, gå på bio, ta vara på dagarna, bli frisk och älska livet. Vi startar hos Alma om en kvart =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas att ni hade det trevligt och du mår bättre! :D

DU ÄR BÄST SYRRAN!!!

KRAM!

2008-11-21 @ 23:58:02
Postat av: Amanda

Ja men jag var ju som beredd på mina klipp. Dina bilder bah POFF

2008-11-22 @ 00:54:14
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Haha men schysst av Amanda då! :O ;D

2008-11-22 @ 23:18:34
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

svar; haha bra att du håller koll på mig anna XD :D

2008-11-23 @ 00:13:23
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0