Whats wrong with saying it the easy way?

Jadu, det undrar Westlife. Johan, som idag drog dagens bästa i korridoren kan man ju nästan fråga samma sak. Fast det var iofsg jag som gjorde det hela lite svårt...men kopplar man sent så gör man (a)...det kan ju bli kul sen...när det kommer visslingar, applåder och allt. hah :P. Idag var egentligen en toppendag, förutom att det inte kändes som Fredag och att jag var sjukt trött. Och träningsvärken i låren jag har från dansen i onsdgas var idag dubbelt så smärtfull och såklart så skulle vi då på idrotten måsta ha nån himla stånggrej med tyngder och göra massa utfall. Jag tyckte väldigt synd om mina lår. På ArL:en läste jag högt för mig själv, på ULS:en smyg "fuskade" vi lite på halvprovet vi hade. Bra pluggat! Och på svenskan fick jag höra 4 goa bokredovisningar. Jag har kommit fram till att jag kommit ur min "bokslukarålder" det är lite synd...borde få mig själv back on track igen, fast plugg och läxor tar över. "/ 

För att gå från en sak till en annan så kom nyss hem från Nanny efter en lugn kväll framför barnfilmen Horton, den var helbra och sjukt rolig!! Helt klart någonting att rekomendera, särskilt om du är ett stort fan av barnfilmer som jag råkar vara, =) Morgondagen kommer bestå av 80% NK-plugg, en liten dusch, lite tv, dator och middag med tjejorna, det enda jag taggar är duschen och middagen, resten kan skita på sig.Nu ska jag sova gott i flera timmar.

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha "Morgondagen kommer bestå av 80% NK-plugg, en liten dusch, lite tv, dator och middag med tjejorna, det enda jag taggar är duschen och middagen, resten kan skita på sig." Det kan missförstås! Haha det låter som att du bara ville äta och duscha hos Frida XD

2008-11-16 @ 13:12:41
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0