vill man vara fin, får man ta sig tid

Poetiskt rim, jag vet.

Renare och fräschare har jag nog aldrig vare och allt tack vare gårdagskvällens spakväll i lyxbadrummet nr1 som äntligen blev genomförd, och det till tusen.  Vi startade upp med hemmagjord pizza-middag, honky-tonkydans, foxtrot och prat och skratt. Sedan förflyttade vi oss en våning ner och lyxade till det ordentingt med en massa bastande, peelande, skrubbande ansiktsmasker, krämer, bubbelbad, hårinpackningar, gurkor, osv. Alma och jag tog oss tillochmed en våglig tripp ut genom dörren till den iskalla kylan för att torka våra anstiktsmasker extra mkt. Det tar verkligen sin tid att göra sig fin men vi hade ju hela kvällen på oss så ordet stressa existerade inte ens. Exakt hur många timmar det tog vet jag inte men efteråt gjorde vi iallafall ordning ett litet fruktkalas och satt och bara myspratade in på natten tills vi sedan cyklade hem i välrdens iskallaste natt. En helt toppenkväll, tack tjejor =)

Idag har min dag mest bestått av bakning...jag suger verkligen och det tog en jädrans massa tid, men enligt mig så blev dom iallfall goda och det var allt som behövdes. Så jag hoppas på att LD1A godkänner dom på tisdag =)Nu ska jag skärma vidare med gossip girl och sex and the city...läxorna orkar jag inte ta tag i. Jag hetsar hellre under veckan,...typ...eller så säger jag nu, sen kommer jag lätt hata mig själv men det kanske är värt det. =P

Före                                                                                       Efter


Kommentarer
Postat av: Alma

Supermysg kväll!

2008-11-02 @ 21:18:30
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

supertrevligt :) ! <3

2008-11-02 @ 21:47:21
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0