"var är hund?"

- Oj vad min röv sladdra
- Ja, jag såg det.


Gårdagskvällen blev en halv kväll hos Nanny med guacamole, nachos och mumien. Sedan hestade jag hem på typ en minut för att hinna med bilen som gick med Sofia mot Nickes place där vi lyssnade på gó 50-talsmusik och såg på Huset fullt. Det blev en bra avslutning på en lagomt lugn helg där biofilmen lätt var höjdpunkten. Jag vill se den igen, igen och igen.

Dagen idag har bestått av
NK -  jag ska aldrig i hela mitt liv bestiga Mount Everest! punkt slut.
Svenska -  inga komentarer
Lunch - äcklig mat men trevligt sällskap
ULS - Bara en hemsk timme...nästan.
Spanska - "En dialog mellan Häst och Katt.... vänta, var är Hund?"

Resten av dagen allmänt sög. Men nu har jag iallafall sett alla Sex and the City avsnitt som finns, måste bara vänta på att Emy hinner ikapp sen är vi så gott som redo för filmen. Men nu ska jag gå och lägga mig astidigt och sova bort en dålig eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Frida

"50-tals musik och husetfullt" haha lät bra :)

vi höres annapanna =)

2008-11-24 @ 20:55:13
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0