Lick me lika a lollipop

Idag har varken min kropp eller min hjärna varit mina vänner. Hjärnan var mos och kroppen ville inte lyda mig så 2½timmes dansen gick åt pipsvängen. På lunchen såg vi massa stora fina snöflingor dala ner på backen så några LD1ADare valde att ta på sig vantarna och starta snöbollskrig ute på gården vilket var härligt men kallt. En snöängel ska jag ta och göra innan jag cyklar iväg till Lägenheten för en efterlängtad varm dusch :)

Jag är taggad på en gansterkväll med Horton och Guitarhero, får fråga nanny om hon känner samma tagg, isåfall kanske vi kan styra upp det redan imorgon på min LEDIGA DAG från skolan. Den dagen kommer verkligen passande, skulle typ inte palla en helt vanlig torsdag i skolan, så den tackar och bockar jag för.

Nu ska jag dra mig vidare till lägenheten, tala om mitt förslag, ta en varm lång dusch och sedan få mitt svar. toppen. Adiós amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0