jag kläcker!

Jag får sjukt ont i ryggen och nacken av hänga framför dagaen kväll ut och kväll in. Massage skulle sitta typ.. hur bra som helst, Jonas är skyldig mig en!!...eller kanske inte, vi gjorde aldrig en deal, damn...det skulle jag ju antagligen gjort!!?

Idag har jag vart övertrött och astaggad. Eller taggen kanske kom när jag kom hem, men Emy var på rätt humör och likaså farfar´, Kjell och pappa så jag har kört hårt. Sen fick amanda en släng av det också. Och Lotta på bråkmakargatan är söt "NEDRANS MONSTER". Nyss körde jag huvudet stenhårt i skrivbordet vilket nog orskade en hjärnskada, känns som det iallafall. "/ Annars var spanskan hur dryg som helst, längre timmar finns nog inte, eller jo, Franskatimmarna i nian slår allt, men då hade jag Frida. Naturkunskapen kändes bara ovärd, fast vi gjorde vår labrapport på rätt sätt denna gång. Hela skolan var iglo hela dagen, sjukt jävla bajskallt, det borde inte vara tillåtet. Resten av dagen blev det cirekldiagram, engelskaprov och hets ARL. Rapporten ska vara inlämnad i morgon och här sitter jag och skriver blogg??
Får nog ta och skippa min lilla sex and the city-halvtimme som jag hade tänkt klämma in....tragiskt. Nu ska jag och min skadade hjärna fortsätta med denna rapport som jag tror inte kommer ge något höjdar betyg. Adios...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ajdå anna, hur slår man huvet i skrivbordet :S :S

2008-11-07 @ 09:46:56
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa, Anna. Precis, hur i hela friden slår man huvudet i ettt skrivbord? ;)

2008-11-08 @ 14:54:22
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0