Vi skulle få leva här

Jag är trött, vill bara sova och aldrig vakna men inte dö. Går det?


Idag saknade jag gamla goa grubbe... korridorerna, lärarna, oss, klassrummen,folket stolarna, klassen osv. För 3 år sedan var det den 11 november och Jag, Frida, Jennelie, Amanda och halva dåvarande 7d, rockade loss till Proud Mary inne i musiksalen på fredagens sista timme. Senare på kvällen skulle vi dra hos hem till Frida som fyllde 14...eller var det 13? Små var vi i alla fall, och kul hade vi...jämt. :) Idag ville jag för första gången tröstäta, varför vet jag inte riktigt, men jag löd min mage, eller är det kanske hjärnan som styr? hursomheslt så åt jag just upp 3 små chokladbitar...men jag vill ha mer!! Läsloggen går just nu i sådär en-mening-per-kvart-tempo. Emy sitter här och lånar min tv samtidigt som hon filar en metallhammare och slötittar på Sex and the city, JAG VILL OCKSÅ! Läxor suger bara, tar min dyrbara tid som jag egentligen inte skulle göra något alls med, vilket skulle kännas skönt i början men så småning om skulle jag lessna och bli deprimerad...men det behöver vi inte ta upp. Ta bara bort läxorna så blir jag glad...eller nej, glad blir jag inte...men det skulle lätta en hel del. Idrotten idag var bara rolig om man bortser från Jessica och Williams lilla olycka...jag saknar gympan, våran grupp, bilskjutsningen "Adidas, Adidas, Nike, Fjällräven" ...nu har dom tagt bort märkena och affärerna har gått vidare. Men inte jag. Jag står still.

Min läslogg är typ klar men är så dålig att man kan spy, mina ögon svider sönder och jag är så trött att jag skulle kunna sova. konstigt jag vet.... vi har sovmorgon. Tack Rektorn! Gud har absolut inget med saken att göra så honom lämnar vi utanför. Han står säkert och fryser nu...kanske blir kär i en ugn, vem vet? Fast nu lät det som jag bjöd in Rektorn till mitt hus!?.... jag börjar nog bli allför trött. SÄNGEN


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, det sista förstod jag ej;). Ofta det är första gången du tröstäter? Det gör man ju typ varje dag?! ;P

2008-11-12 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0