Edward är renen, jag sitter på och Gud drar,



Ja fick typ nyss cancer av den bärbara telefonen/mobilen efter et 1h långt samtal med Amanda blandat med sms och efter det ett samtal till Emy. Sen öppnade jag dörren med en smäll rakt på mamma som visst befann sig utanför och när hon skrek som en stucken gris skrek såklart jag lika högt och sprang tbx in i mitt rum. Galet läskigt!!

Nu börjar det nalkas jul här i lilla Umeå, stan med Frida var bara mysigt (men kallt) bland alla julstånd och julbelysning. Och nu står det t.om en fin röd adventsstake i mitt fönster och lyser upp mitt rum sådär mysigt så man får julkänsla. Ändå att man skulle ha en Edward här nu och få följa med upp i en trädtopp och bara få titta ner på hela juleUmeå!!

Ikväll blir det kalaspartajj för Alma och Jennelie och imorgon ska jag upp 07.00 för att fira första advent, sjukt tidigt men det blir nog värt det. Vi får se till att det blir ett  riktigt myspyskalas :)


Kommentarer
Postat av: Alma

HAhaha, du säger också: galet! Jag har fått ordet på hjärnan!

2008-12-01 @ 08:38:43
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0