In the arms of the angel

Filmen Twilight,..... shit pomfritt säger jag bara. Det går som inte att  beskriva, men den måste nog vara den bästa kärleksfilmen som gjorts sen Titanic fast på ett heelt annat sätt. Så sjukt fin och så hemsk på samma gång...folk storbölade högt i publiken. Underbar! Jag fick nån sorts frihetskänsla efter filmen och känner mig därför  väldigt instängd här i mitt nystädade rum... Jag vill vara ute och gå en lång promenad i snön men det vågar jag inte tack vare hagamannen och mördaren. Men helst av allt så vill jag bara vara tillbaka i biosalongen men med bara några få personer i publiken och se filmen en gång till! :)

Idag spenderade jag 5h på stan med familjen, vi virrade runt på Staduim, skoaffärer och fyndade faktiskt en hel del. Efter 3h stack häften och jag blev kvar med mamma. Vi virrade runt ett litet tag själva innan vi avslutade med fika på Starz. Det är sjukt skönt att inte ha några läxor eller prov att måsta plugga till, men det känns inte som att det är tillåtet att bara slappa hela dagen, utan att det egentligen finns något som jag borde göra men inte gör.

Jesper fick ett "mm" av mig på msn...det är illa, man får ju hoppas att grabben skärper sig lite. Men nu orkar inte mina ögon hålla sig uppe länge till så jag ska ta mig till sängen och drömma om att jag också får flyga bak på en killes rygg högt uppe bland trädtopparna!


Kommentarer
Postat av: Frida

AH VAD ROLIGT!!! VILL SE DEN NUUU! :D

2008-11-23 @ 10:13:20
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den var... mmmmmmm.

2008-11-23 @ 16:50:22
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0