baby, jag kan inte längre stå emot!!

En ledig torsdag var skönt och väl behövlig, Under dagen hann jag med 3 turer till Konsum och på kvällen blev det precis som jag önskat en kväll med Nanny, Emy, Paulina, kanelbullar, varm choklad, bästaste elefanten Horton (& Kattis) och saknade Guitarhero. Bara massa gött mos. Och mer av det blir det på söndag då vi drar till med julmarknad och julbord med Lindehellarna + tillägg. :)

Denna fredags bästa har hittils varit idrotten där det var Amanda, jag, Julia och Angelica mot Oskar, Anton och Patrik i basket. Vi blev ägda och jag skrattade så det blev riktigt jobbigt, men kul var det. När jag kom hem lyckades jag få 3 pepparkakor att krossas på vårat nysementerade golv, men som tur var så klarade sig allting utmärkt och mamma hann inte se någonting. :)

Jag är nu ägare av skolkatalogen 2008/2009 och jag måste säga att den är hård och komplicerad. jobbigt. Det är -9grader ute och mina öron fryser fortfarande efter våran nattliga lilla promenad till koporten och tiillbaka. Det blev en galet lugn men skön fredagskväll, jag tror den behövdes...sen så ska jag sova ut extremt länge imorgon och bara låta det få ta den tid det tar. Inge hets här inte.... nu, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0