"ta inte på hunden!"

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, man ska INTE sova länge på söndagar!! Då blir allting fel och veckan får en dålig start. Jag sov typ 3h timmar idag så att kliva upp i morse var absolut inte kul. Men jag klarade det och lyckades t.om komma i tid till våran sovmorgon som vi spenderade med att skriva labbrapport och klaga på framtiden. Resten av dagen tog sig ganska bra faktiskt...äcklig lunch bara, men vi klarade timmarna som var kvar ändå. Mina planer för hemkomsten var att lägga mig i soffan och falla in i dvala men väl hemma så hade jag ju glömt bort Mozart...han var vild som en tok så jag tog med honom på en promenad som lyckades bli 45min lång...han gick sakta och skulle nosa på allt men jag fick mig iallafall något uppfriskande och lite sådär lagom träning för lilla anna som såklart blvit förkyld igen och kan därför inte träna på riktigt "/. Men nu går min pluggtid alldeles väldigt fort, har bara 10min på mej innan syrran och jag bestämt möte uppe på mitt rum för ännu 2 avsnitt av sex and the city....nördar som vi är. =)

Och nu har jag massa goa låtar på min dator som mina söta vänners små killar Foppa och Krille var så snälla att sända mig. Så nu är jag nöjd....och mätt....godis på en måndag, ondöigt. tagga finnar...  =O Gonatt

Kommentarer
Postat av: Alma

Du såg tre timmar i natt? Haha nae jag förstår :). Usch vad jobbigt!

2008-11-04 @ 18:10:57
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0