och så kom söndagen

Visst det är sorgligt, men vi har ialllfall ingen ARL i veckan som man måste jobba med varenda kväll hela veckan. Tack och lov. Min helg var bara mysig och väl behövd. Fredagskvällen började och slutade hos Alma och tillsammans med Frida och Sofia blev en helt vanlig pratmysarkväll som dög gott och väl. :) På lördagen fick jag ingen sovmorgon utan vi + farfar packade iväg oss till Bodbysund för att hälsa på Mormor (lille einstein) och morfar. Det blev en bra dag borsett från min extrema träningsvärk som jag lyckats få i benen och baken efter att vi på idrottens cirkelträning fokuserat på rygg och mage. Hur lyckas man? Jag hade stora problem hela dagen med att röra mig men på nått sätt klarade jag av det och idag är det betydligt mindre. :)

Jag fick dessutom den stora äran att spela Fia med knuff tillsammans med  de gamla vilket slutade med Morfar som vinnare och farfar som en god förlorare. Lite läxa blev gjord och 2 avsnitt Sex and the city, så nu kan vi börja med nästa säsong. Vi gjorde en liten lyxmiddag och åt lyxtårta, sedan bilade vi oss tillbaka hem och kom tbx i alldeles lagom tid. Så resten av min kväll blev spenderad i fåtöljen, framför datorn och msn där Jesper drog en dagens bästa "När jag var liten brukade jag alltid drömma att  jag red på gäddor över bryggorna"  hahah, jadu, drömmar kan slå in xP. Söndagen gick just över till måndag och om tolv timmar taggar vi ULS... Igårkvälls förstörde jag hela min vecka genom att vara vaken till 02.30 och imorse sova till 12.30...nu kommer min sömn vara fucked up en hel vecka till... men egentligen var det nog värt det...tror jag. Nu ska jag iallfall försöka med att blunda och hoppas på att det funkar. Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Alma

Hoppas den drömmen slår in!

2008-11-10 @ 13:05:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

svar; haha jasså :O :D :)

2008-11-11 @ 19:22:19
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0