poet, jag vet

Här har jag suttit i flera timmar, nu är jag så trött att jag tror att jag svimmar. Naturkunskap suger och jag likaså, säg mig; vad beror det på? Såsom jag såg ut medan jag fick en ny frisyr(t) går nog inte att beskriva, memn ni skulle få betala dyrt.
Fredan'  var toppen med sms och barnfilmen Horton, och lördagen likaså om man borträknar "Enkån". Frida bjöd på middag som vi så det räckte, vi skrattade mkt och ballonger vi spräckte. En propp byttes stolt och vi gick en snöig promenad och en dusch mitt i allt, några åt choklad. Syjuntan är livet, så är det ju bara, och ja..jag hade saknat Sara!
På söndagens kväll slog vi, med en smäll, igenom hos Nicke  med Jeopardy och Poker. Alma sattsade järnet, Sofia tog det lugnt, Nicke sa "åsna?" och Peder prata strunt (nej det gjorde han inte, men det rimmade), jag själv kom tvåa i jeopardy men förlorade i poker, vart tog vägen vägen, vi åker på en åker!? Nu håller min dåliga fantasi på att ta slut,
huvudet dunkar och käken knäcker, nu ger jag upp, jag tror att det räcker. Natti natti

 

Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAHAHa, underbart!

2008-11-18 @ 08:44:09
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha, jag är imponerad!

2008-11-18 @ 09:10:27
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0