no air

Idag lyssnade jag på julmusik på riktigt för första gången iår. Ovanligt sent för att var jag..men det var fint. Jag tror jag håller på att kvävas ihjäl. Det finns inge syre i mitt rum och det är varmt som en bastu..tror jag.

Idag var en dag jag ville sova över. Bara skippa hela dagen, jag gjorde nästan det. Var inte så kontaktbar. Amanda och jag var nog dom tystaste vid vårat matbord idag. Jag lämnat in den sista läsloggen och pluggat in all spanskaläxa så nu kan jag lämna det bakom mig och gå vidare till ULS, fast först ska jag fara förbi stackars Nanny som har vattkoppor och ta en dusch.

För att inte somna och falla in i dvala så lyssnar på just nu på hög dunka musik som inte går att slappna av till, hjärnan lider och huvudet dunkar men har man läxa så har man. "/ Rocka loss med dammsugaren är också ett sätt att hålla sig vaken på, det gjorde jag nyss. Mina inlägg hänger verkligen aldrig ihop och blir alltid väldigt långa...men ni får försöka så gott ni kan. Nu ska jag lida vidare.

GRATTIS MIN BÄSTA PUMPA FRIDA!! =D

Kommentarer
Postat av: Frida

aaaawww minnen cherleadingen jue :)

tacktack:):)

2008-11-12 @ 21:28:14
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Haha ja tänkte väl det, KLADDKAKA

2008-11-14 @ 19:43:16
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0