mamma,osten rymmer!

Igår kvälls var jag vettskrämd för en mördare som just utfört ett mord 150m från mej och härjade alltså lös på våra gator!!! Fet läskigt! Efter att jag låst våra dörrar 3ggr vardera så kunde jag faktiskt somna utan problem, men det dök upp nån skummis i en av alla små drömmar jag hann med.

Ser ni en nörd med ryggsäck och pannband på en röd förvuxen mammacykel så bli inte rädda. Det är bara jag som tar mig till skolan på enklaste sätt.

Dagen var evighetslång, Stina blåste upp lungorna på en gris och skar i dess hjärta. Matten var typ roligast...eller jag hade då kul, satt och sjöng och pratade med mig själv. =) ArL:en vars värst, mitt huvud sprängde mig innefrån, likaså ryggen och käken. Högst störande, men jag botade allt utom huvudet när jag kom hem med en fåtölj och 1h tv. 
Nu, efter några timmars spanskaplugg så är det bara huvudet som fortfarande spökar och det  ska jag ta och bota med ett avsnitt Sex and the city och sen sängen osså prov direkt imorgon. Toppen =)

Jag fick sommarryck och en massa flashbacks. Inge kul =(.

    

Kommentarer
Postat av: Amanda

Anna okej, vi kan prata om sommar. Men sommarBILDER, det sved! Nu blev längtan ännu större :O

2008-11-20 @ 22:08:56
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0