I CAN GO THE DISTANCE

Jag uttrycker bara mina känslor. Jag kanske kan göra det lite mer detaljerat. hm, okej...låt se...mina känslor från idag.

På morgonen gick det knappt att gå upp trots 2h längre sömn än vanligt, trött som ett as var jag. Jag käkade ingen frukost för första gången i mitt liv så mina känslorna under svenskan var jag inte så medveten om efter som hungern bedövade mig. Resten av dagen gick det bara upp och ner, mest ner. Breaking var inte det rätta för min hjärnas tillstånd, jag knöt knutar på mina egna ben. Fast Ted drog dagens nästbästa då han gjorde precis tvärt om och snurrade åt fel håll. Det var Emy som tog hem dagens bästa när hon hade kul i vardagsrummet....det låter lite fel men jag finner inga ord för hur jag ska besrkvia det. Just nu är jag på botten av mina känslor och vill bara sova. Men nu ska jag ge mig av för att äntligen få duscha så kanske höjs dom ett snäpp, man kan ju alltid hoppas. Och jag taggar inte helg länge...
GRATTIS KEVIN!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Supertrött jag med, trots sovmorgon :/ :)

congatz kevin <3 :) !

2008-11-05 @ 21:17:37
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0