biceps broccoli

Ännu en tisdag går mot sitt slut, snart är det faktiskt jul på¨riktigt. Vi började dagen med kakor soch muffins, gottie goott. Fortsatte sedan med engelska, matte och lunch. På naturkunskapen slog jag mitt rekord i tetris med 4 rader, yeey! Fast Karlsson har rekordet på 100 och det har jag inte ens tänkt att försöka mig på. På Idrotten blev det teori med Jens the man som pratade i 1h och visade sin mystiska vad lite för många gånger. Alexandra drog dagens sötaste som hon sedan blev mobbad för av Karlsson och Oskar som förändrade det några bokstäver och dagens ord blev Biceps broccoli. =) Jag trodde att mina ögon blödde under ULSen men jag var bara extremt trött...eller jag är det fortfarande. Men lite nytta har jag iaf gjort och skrivit en kärleksdikt till syrran som visst var sämre än mig på poesi, haha. Det blev faktiskt inte något om ett berg och ett hjärtas märg som vi istället alltid kommer att förknippa till Klimpfjäll =P Annars så är Mozart väldigt söt men när hans favvorit familjemedlemmar lämnar huset och han är ensam kvar med mig så är han inte lika tyst och glad, men fortfarande söt. Själv så vill jag väldigt gärna att familjemedlemmarna ska lämna huset så jag får äga det lite själv, kanske t.om göra om lite av 11-12 Juli som jag fortfarande väldigt gärna vill ha tillbaka. Men nu är allihopen hemma så istället önskar jag att få sova i en hel vecka....gu så skönt. Nu återstår 1h av min pluggtid innan grannen pallar sig hit och vi ska prata igen lite tid, efter det blire lite mer av vårat allra käraste Sex och staden osså sist men absolut inte minst, sängen och sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0