we take it from the top top

Jag är så dålig på att göra det jag ska göra så att det finns inte!!
Egentligen hade jag tänkt börja på min teknikuppgift för längesen,
men det har inte blivit av och den ska snart vara inlämnad så jag måste sätta igång.
Jag satte mig är för ett tag sen för att börja, men har man internet på datorn så har man
och så kan inte jag motstå att göra en massa andra saker.
Jag gör typ allt annat utom att skriva tekniken. SUCKERRR!!!

Idag har jag fixat mig ett par skor, och igår fick jag mig ett sommarjobb.
Hur bra som helst! :) 

Och nu planerar vi våran stockholmsresa.
Jag måste börja plugga låtar!! haha.

ajja, nu ska jag försöka återgå till tekniken.
Vi får se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Alma

Hihi, det är lite roligt att ni ska på avril lavigne-konsert. XD

2008-05-03 @ 17:40:28
URL: http://grinkgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0