ska vi bygga en bro?

Också kom den dagen då Grubbeskolans temavecka är slut
och allting är fixat och klart. Hoppas jag!
Ska man beskriva den här veckan med ett ord  så blir det dans.
Vi har verkligen dansat hela dagarna varje dag, det har varit kul kul och man kan
ju alltid hoppas på att vi har tjänat nå muskler eller kondition med tanke på att vi
har coopertest nästa vecka. heter det coopertest?

Idag hade vi genrep och det gick väl...
jag höll på att ramla baklänges mitt i dansen i våran spark upp i luften.
jag lovar...foten lyfte nästan nästan från marken men jag klarade det, fast såklart skrek
jag till och det hördes tydligt enligt publiken :P
men det var kul :) våra kläder till I'm so excetied är verkilgen sjukt heta.

ajja,nu ska jag se tv och tjocka chips...tyvärr är dom inte spröda men jag överlever :)

God helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0