sjung nåt

Helgen blir ett minne för livet!

Fredagen var bara lugn, det blev nåt kaninspel och sen guitarhero tills tolvslaget kom, då gick jag hem och sov mina 12 hälriga timmar.
Lördag dag var bara en dryg väntan på att klockan skulle bli 17.30.
Jag fördrev tiden med att gå runt i huset, sitta lite still, gå runt lite mer och
försöka vänta med att packa väskan med
alla kläder för att ha något "roligt" att se fram emot.
Men tillslut blev klockan 17.30 och vi drog iväg till aulan för att ha ett litet pepptalkmöte,
sedan trallade vi runt, värmdde upp ute på skofården, blev utelåsta osv. väldigt kul :)
men sen klockan 19.00 kom själva huvudgrejen
och Grubberevyn år 2008 gick av stapeln.
Danserna gick väl lite halvt sisodär och jag kan tyvärr inte kontrollera min tunga och min överläpp fastnar pg.a att man är anfådd och hoppar uppochner samtidigt som man ska le. Men det var hur kul som helst med fullsatt aula och allt. Sen hade vi dessutom en liten efterfest med chips,frukt och salta pinnar.
Alma "spetsade" drickan med vatten och Frida gav "botten upp" en helt ny "vänding". :D
Nu taggar vi 7 till föreställningar :) kom kom kom.

Idag blev det ännu mera dans med 3 uppvisningar på Idun som också gick lite sådär lagom.
Jag har käkat lyxmat både till lunch och middag, värsta lyxen!!
Men nu kan jag knappt stå upprätt :slash men det var ju värt det :)
God mat is the shit.
Nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n och njuta av livet x* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0