send me to heaven

Nej, än vill jag inte dö, men låten är vädigt fin har jag just insett.

Jag är en skrivnörd. Jag skriver diarium och bloggar hela tiden
och dessutom är de oftast väldigt onödigt långa, mest därför att jag
suger på att förkorta saker. Ska jag berätta något genom att skriva ord på datorn
så måste jag ta med allt...ungefär.
Nu vet jag inte ens varför jag skriver, jag tror det är för att jag vill rymma från tekniken,
det är typisky mig, just när jag börjar få lite flyt så
bah "nej, nu äre dags att skriva diraium, eller blogg eller bådeoch!

Onsdagen kom, vi hade dansmöte och bestämde oss för våran nya plan (jag taggar),
sitället för matte hade vi "IQ-test", men det sög så jag halvsov på bänken istället.
På franskan hade vi nåt oförbredd läsförståelse, inte för att jag vet hur man
kan förbreda sånt men hur som helst så typ flagnade mina öron. ahh, skojj och veta va!?
Själv hade jag rätt kul åt det faktsikt. =P
Jamenar jag hade ju inte solat eller nåt...och jag visste inte att öron kunde bli torra, men där ser man.
Sen stack vi till Estrad eller nu mera kallat 4sound och klarade oss
igenom en pinsam situation och sedan fick vi vårat medly mixat och klart. yeey.
Sedan dansade vi i 3h och kirrade revykläder. Sen dansade vi 1h till och kirrade
ingenting...eller joo, 2 Söndagsföreställningar på idun. :P
Sen bah Hem och göra teknik, eller plugga glosor eller skriva blogg, vad man nu vill göra.

TITTA! Nu blev det sådär lågnt och onödigt igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0