see på teve!!!

HIttils har vi gjort 5st föreställningar och nu återstår bara 3.
Snart är det slut föralltid.
Idag hade vi en revyfri dag och den behövdes väl dels för att revyn nästan börjat
 bli en del av vardagen vilket den inte ska vara och för att jag vaknade upp ännu mer förskyld än igår
med ont i halsen och bla bla bla. Inte kul. Men helt utsalgen är jag inte.
Men somsagt så behövdes den här revyfria onsdagen som också bllev en skolfri dag för mig.
Så jag spenaderade 1h ute i solen, 3h framför tvn och 0h framför kemiboken.
Inte bra, jag borde snart börja plugga om jag tänkt komma någonstans på provet.

Så idag har jag tagit det lugnt och laddat om, så imorgon ska jag komma tillbaka
hur taggad som helst och vi ska göra den bästa revyn ever. =D

Nu ska jag ta tvätta håret, sen ska jag typ sova =)
Hur bra som helst.

image6






Kommentarer
Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-05-21 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0