röda knappen löser allt

Igår var ännu en härlig dag.
Solen sken ju hela dagen och jag hann fara ner på stan och byta skor.
Jag har vart på stan varenda dag under dom det här 5 dagarslovet.
Det är ganska bra gjort..inget som jag hade planerat direkt. Det bara blev så.
Jag hann käka en grillad middag hos Stael och läsa känna Min Gentleman Oskar
som geggade ner min kind. Värsta jättesöta gullungen. :) 
Jag hann ocskå leka "mitt i prick med rockringen" med 2 till småbarn som va söta dom också.
Sen blev det iväg till gränplanen där det blev alla möjliga "bolllekar".
Och självklart är jag den smidagaste som finns,  Stubbfallet gjorde kvällen! :P 
Det  där borde vi lätt göra om snart tycker jag.
Jag har fortfarande ont i mina tår efter mina små tåfjuttar. haha
image2

Nu sitter jag här och försöker få ihop nåt av tekniken.
Det går som vanligt inte så bra eftersom Internet är här och stör, men
snart måste jag verkligen skärpa till mig och skriva nåt.
Nu regnar det, andra sommarregnet på några dagar. Hur härligt som helst.
De har 6 lov dagarna känns det som om vi haft en kort försmak på sommarlovet.
Nu är det bara det bara det att man förväntar sig värsta mkt av det riktiga sommarlovet.
Typ att det ska vara sol och varmt varje dag. Man kan ju alltid hoppas på att det blir så.
snart är vi där faktiskt. Bara 6 veckor kvar varav 4 av dom kommer vara toppen toppen.
Så det är bara något vi längtar till. Men inte denna vecka med Matte Nationella osv.

ajja, detta blev lite långt =P.
Ha en bra söndag :) 

Kommentarer
Postat av: Alma

Usch har vi mattenationella? Jag har inte gjort nån matte på typ två veckor Dx.
Haha, bilden!:)

2008-05-04 @ 17:46:47
URL: http://grinkgo.blogg.se
Postat av: Frida

haha :D vad roligt :)

2008-05-05 @ 18:12:47
URL: http://www.jonasbrothersfansweden.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0