Reklamkalas

Idag ska på den här bloggen göras reklam för Grubberevyn 2008 :D

image5

KOM KOM KOM!
Lördag kl:19.00
Måndag kl:19.00
Tisdag kl: 19.00
Torsdag kl: 19.00
Fredag kl: 19.00 och Nattiné kl: 22.30

Sådär ja, nu har jag tagit mig tid och gjort lite reklam så det är
bara att ni pallar er dit och jag lovar er att det kommer vara värt det!

Idag dansade vi i 7h och jag har lagomt ont i benen.
Egentligen vill jag bara ta en het het dusch för att sedan ha en lugn kväll.
Men kvällen är typ slut och jag kommer knappt hinna med nåt.


Kommentarer
Postat av: Frida

du jag snor bilden och gör lite reklam också :D ?!
puss puss!

2008-05-15 @ 21:00:49
URL: http://www.frida7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0