pampigt

Åhhhh så kul!!!

Åhh, min röst är bortskriken och min nyckel är
förhoppningsvis i Rikards trygga ficka. Min mobil är inlåst på skolan
samt min jacka och mina hemnycklar. Men vad gör det?
INGENTING! För vi hade HUR KUL SOM HELST! :D.
image7

Vi hade KUL och vi gav ALLT!
Och publiken var övertaggande och bäst i världen!
Jag skrattade högt på scenen, åt en baguett,
sprang bort mitt i en dans, skaffade mig en kompis, spelade kille,
dansade i en banankjol,
halkade med tubsockar, skrek så taket lyfte, dansde vilt, var överspeedad,
gick in i folk, osv. osv. i evigheter :)

Jag vill göra det igen och igen och igen!!

image9   image8 

Kommentarer
Postat av: alma

det var underbart! haha time-bilden, vi var mycket synkade också! ;D

2008-05-25 @ 17:53:09
URL: http://grinkgo.blogg.se
Postat av: Alma

Jag tar banankjolebilden :)

2008-05-26 @ 18:48:50
URL: http://grinkgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0