olika sorters kakor

Balen igår var någonting vi kommer minnas.
Beskriver man den låter det som om vi var på ett lågstadiedisco men jag lovar att det var
mkt bättre än så, även om lågstadiediscon kan vara roliga på sitt sätt så var det här ett helt annat sätt.
Vi åt mat, God mat!
Vi dansade i timtal och fick därför onda fötter, vi skaffade oss några "par"danser och
jag tog tillochmed till mig en vals, om vi lyckades med den vet jag inte men
jag tror iallafall att man såg att vi försökte. =P
Vi startade en slingrande orm och en grupptryckare som var mkt stämningsfull.
Osså körde vi förstårs en limbo.
En kväll som hel klart var värd sina pengar.
image12image13


Idag, eller igår blev det stan och mina pengar gick upp i rök.
Men det var också stämning med en gul varm sol och en massa människor.
Och ikväll bestämde vi på vilket sätt man ska hantera sin kaka.
Det ni, det är inte alla som bestämmer sånt en lördagkväll, men det vra kul :)
Imorgon blire till och packa varma ylletrojor och mukisbrallor och liknande
saker hela dagen och sen på måndag så sticker vi.
Hur bra som helst. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

:D vi är lite breda på bilden hahha.

2008-06-01 @ 11:45:39
URL: http://www.frida7.blogg.se
Postat av: alma

glöm inte vad du ska göra med din kaka Anna :D

2008-06-01 @ 18:21:28
URL: http://grinkgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0