"oh selecta"

Också kom tisdagen v.19. Den blev bättre än vad jag trodde.
Vi började med ett hälrigt äckligt Nationella prov
i matte och denna gång satt vi i vårt kära 207.
Jag vetesjutton hure gick men det spelar ingen
roll för nu är  alla nationella prov över om man räknar bort det muntliga i matte,
det känns ju ändå typ hur skönt som helst.
Nu kan man bara fokusera på tekniken och sedan drar temaveckan igång och därefter revyveckan.
Hur bra som helst juuh. =D
Okej, efter provet hade vi franska som blev hur slapp som helst och sedan
 vare dags för oss att åter igen sätta på oss våra såkallade 60-talsdressar (linne, shorts och barfota)
och springa ut i "minusgraderna" och frysa ihjäl. Men det gick bra det också, det var bah o härda!
Sen blev det 100minuters No, men den gick rätt fort den också, man har ju kul när man är trött
och skrattar åt allt som egentligen inte är kul, so tillexempels Olles skämt och ljud.
Men jag tackar och böckar att jag får ha kvar mina betyg
och sen ska jag asssattsa i Kemin och lyckas där också. Ifall jag har några krafter kvar vill säga.
Både temaveckan och revyveckan kommer bli fullbokade. Men sånt är bara kul. =D

Hej och hå, nu sk ajag skriva en mening till på tekniken sen får det vara bra för idag.
I morgon är en ny dag, då tar vi nya tag.
Jag taggar dubbeldans
=)

Gókväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0