hur går det egentligen?

-ungefär sisodär lite lagom!

Helgen blev alldels lagom bra.
Lite gå till Kvantum och äta god mat, lite bännboll och hyperaktivitet
och lite Bodbysund där jag krattade löv och skaffade muskler.
Det blev några lugna och sköna dagar innan vi hoppade in i den fulbokade temaveckan
där det blir dans hela dagen varje dag i ca 2 veckor. Taggga! =)

  image4    image3


Så idag satte temaveckan igång, det började med ett morgonmöte i aulan, precis som förra året
men den här gången var det inte alls lite peppande, det var inte taggande applåder i slutet.
Men peppen kommer väl, det är bara att vänta. Men jag saknar öndå förra årets nior,
men vad kan jag göra åt det?
-Just det, ingenting. så det är bara att ha kul och njuta av nuet.
Vi har ju inga läxor eller någonting på 2 veckor utan baraa dans!
Så vad klagar jag över egentligen?
-Just det, ingenting, för det finns ingenting att klaga över.

Nu ska jag ge den härltåen en chans och se om jag har någon
dansfantasi där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0