"Har ni funderat på att använda en stekpanna?

Och vi är tillbaka till vardagen igen.
Usch och fy för den. 
Fast vi startade veckan med en lugn måndag. 
Vi såg 2 olika filmer på Engelskan och So:n
"the beach och "Forrest Gump", har aldrig sett någon av dom och skäms lite över det.
Iallafall över Forrest Gump, den filmen borde ju alla ha sett.
Men efter enochenhalv timmespasset imorgon så har jag det. =)
Det känns som att jag måste vara världens sämsta människa på att plugga,
men egentligen så har jag suttit 2h och iallafall försökt, om jag lyckats vet jag inte
men försöka får duga för idag.
Så nu ska jag ge upp och gå ut på en härlig solig promenad med Nanny,
sen ska jag sova en hel natt + sovmorgon. 
bra bra =)

Kommentarer
Postat av: Frida

forrest-gump-flmen var jätte fiin :] !

2008-05-27 @ 16:05:42
URL: http://www.frida7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0