en konstig kosmisk organsm

Den här helgen går och blir minne.
Det var verkligen längesen jag hade såhär extremt kul. =)


Ingenting slår ju fredagens nattiné med stämning tilltusen, en fullsatt skrikande aula
och en massa härliga människor som bara sprider glädje,
Men jag måste säga att Kulturnatta var rätt nära.
DiLeva är ju en skön person på sitt sätt.
Nog är han djup så det räcker och han skapade en riktigt gó stämmning när han stod där i en fjäderdräkt och fick hela umeå att stå i en klump och skrika kärleksrop och ha kosmiska orgasmer tillsammans.
Efter DiLeva for vi lite hit och dit, sen trodde vi att vi skulle få se någonting coolt med grön rök men det visade sig istället vara F-type (haha, vadå wannabe E-type) som stod och rockade loss på scenen men gamla E-typelåtar med en hyffsat taggande publik, så jag och stael hängde på och snart stod vi där och hoppade och sjöng för full hals. =)
Vill man ha kul så måste man göra det kul, annars blire ju inge kul!
Sen for vi vidare till renmarkstorget där vi någon gång efter tolvslaget shakade loss till "dansmusik" och fick de vuxna bakom oss att börja skratta.
Hur kul som helst!


Jag vill inte att den här helgen ska ta slut, men det har den typ redan gjort så jag kan inte göra annat än leva på de här minnena och
tagga nästa helg då vi istället får äta gomat och schaka loss på balgolvet. =)
Egentligen känner jag för att hålla ett tacktal till alla som gjort den här helgen till vad den blev men det orkar jag inte och det skulle bara låta extremt löjligt.
Men nu sa jag ju som tack mitt i meningen, så
det får bli mitt lilla konstiga tack till alla, och med det avslutar jag detta långa inlägg.


Kommentarer
Postat av: alma

Vad vare han sa som var så himla kul? Jag upprepade det men kommer inte ihåg nu. Kom du ihåg?:D
En underbar helg, nu taggar vi nästa, puss!

2008-05-25 @ 20:47:46
URL: http://grinkgo.blogg.se
Postat av: Amanda

Tack själv Parfen!

2008-05-26 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0