all that glitter is gold

Så kom dagen då vi blev helt fria!
Fast det känns inte på samma sätt som det gjorde då vi gjort klart
det hämska Soprovet och snart skulle få sportlov. Då var det härligt på riktigt.
Nu är det härligt också....fast på ett annat sätt.
Idag satte vi upp tältet som kommer följa med oss till Bättnäs på måndag.
taggga, det kommer bli sjukt trångt med 27 pers i ett 20mannatält men det är ju det som är grejen.
Sen har dom lovar regn också...det är ju bara typiskt. Men man hoppas ju på det bästa.
idag hade vi även våran sista Idrottslektion vilket bestod av vattenbrännboll,
så dopp i hink blev det trots att det var kallt så ska vi hålla oss friska.
Ikväll blir det bal. Jag önskar nästan att jag var kille i detta tillfälle.
Så enkelt att bara kunna ta på sig en kavaj, byxor och sätta lite vax i håret.
Inte nåt krux med platt- och locktångar, eller massa konstiga håruppsättningar och smink och shit.
Men det kanske är värt det i slutänden, vad vet jag. Det återstår att se.
Men om en timme bär det iväg och vi ska minsan dansa, äta och titta på goa bilder från förr i tiden.
det blir härligt. nu ska jag fixa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0