vi är alla glada

Också äntligen kom jag in på denna blogg efter att eggat mitt lösenord hela
gårdagens kväll och nu en halvtimme men fixade sig ju.
Tur det.

Det enda jag kan skriva om som är något att skriva om är väl
våran lilla picknick nere vid lianen på lördagskvällen.
I början var dte tänkt som en vanlig liten picknick med sedan tänkte vi om
och det fick bli våran födelsedagspresent till lilla Stael.
Min uppgift blev att få henne att inte komma i närheten av våra fixerier, och det enda man kan
säga om det är väl att jag borde träna på sånt, men jag lyckades rätt bra iallafall. :P
Så vi sätt där några timmar tills det blev kallt och myggen kom, då gick vi in och myste lite till.

        
 
Idag då!
Idag är det måndag, och denna måndag spenderade klass 9d på bowlinghallen.
själva böwlingen gick för min del lite halvt åt skogen eftersom Höger sida Dominerade!
KLotet for till höger hur mkt jag än sattsade åt vänster, men några spärrar och nån strike fick jag iallafall till, och det räckte för mig :) Jag hade ju ändå kul.
Så idag var sista gången 9d var tillsammans som en klass, om man då inte räknar med imorgon.
Det är ju sorgligt ju, jag som just börjat fästa mig vid den riktigt bra, osså måste vi skiljas för att aldrig återförenas.
Men nu har vi ju fått dessa fina minnnen som jag kommer leva på länge.
Tur det.

ajja, nu ska jag skriva på annat håll.
I morgon taggar vi skolavslutning.....shit,,,'skolavlutning....så missanpassat det låter....Jag har ingen kännsla alls av det,
jag vill bara ha kvar de här senaste veckorna, inte massa lov med typ ingen.
men ajja, nu är så, så jag får anpassa mig.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0