söndag?

Det känns väldigt mkt som om det är söndag.
Jag har varit alldeles lost i dagarna sen vi kom hem från klassresan, men det är nu 2 veckor sen så
det känns ju som att jag borde repat mig och fått lite bättre koll....
fast det har jag nog, iallafall förra veckan, då hade jag rätt bra koll, fast var nog för att jag jobbade.
Men hur som helst så känns det som en klockrensöndag idag, synd bara att det inte regnar, då hade den vart ännu lite mer klockren. Men nu är det ju tisdag...alltså snart torsdag, och på torsdag åker vi.
Då bär det på riktigt av till Uppsala/Stockholm!
Vårat lill snack blev på riktigt och sant och snart ska vi göra det på riktigt.
så det är bara att taggggaa!

I söndag var det ju först syrrans konfirmation och sen "fet ferra" här hemma på gården med släkten och allt.
Konfirmationen var entligen bara oerhört dryg att titta på, men vissa höjpunkter fanns det nog. Som t.ex prästen som var en oerhört söt liten gubbe som drog ut på "ameenn" och sjöng nån konstig liten låt/ramsa som lät som typ ett allah-rop eller något.mkt kul.
Efteråt var det då den där "fet ferran"som inte var så fet, mest bara en massa go mat och massa goa tårtor tillsammans med en massa gott folk. Syrran fick sin nya Nikon D60 och fotade ungefär sådär typ heela tiden.
Men det blev en bra dag.

     vi 3 är så bra. haha =P
 

I kväll lever vi livet med en film, folk med både tjejer och killar och imorgon
packar vi och säger att "imorgon, då far vi". yeeey =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

IMORGON HÄNDER DET!

2008-06-25 @ 14:58:57
Postat av: Frida

"fet ferra" hahah :D :D

härliga bilder

2008-06-25 @ 21:20:29
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0