kom igen kom igen, byt upp dig

Den meningen gick jag och sjöng hela midsommaraftonen, eller gick och gick...jag hoppade omkring, och nu är jag less på den. bara lite sådär onödig fakta.
Även fast det regnade hela förmiddagen så kunde vi ju inte svika våran traditionella färd till Flurkmark där vi villade
omkring ett tag under paraplyn och iförda i de hestaste stövlarna.
Vi stannade inte för någon aktion och ingen bokhandlare såg jag heller, men för att vara dåligt väder så blev det lycklat ändå. Och dagen blev bättre när molnen försvann, vi gjorde världens snyggaste midsommarstång och fick åka släpvagn runt kvarteret. weeii. =)  haha men hursomheslt så blev det alldeles lagomt mysig midsommar som slutade
med att vi sov 3 st i nannys säng fast vi hade en hel lägenhet för oss själva. :P
Efter imorgon så blire diet och motion för min del. Jag måste. Jag äter som en gris och sitter still hela dagarna.
Igår åt jag typ 3 middagar. mumma.... och eftersom min mp3 är ny och inte lärt mig hantera den så lyckades jag förstås glömma att stänga av den... så den var på hela kvällen och natten och halva denna dag också. bra gjort!
Bättre lycka nästa gång.
  

Och min käke tar kål på mig. Kan den sluta kännas? Jag vill krascha den!!  Varför finns den?
Om man har tråkigare än vad jag har nu är man nära döden, jag borde göra något annat...typ drunkna i en bok eller
kanske bara vara lite snäll och hjälpa till med allt här hemma för i morgon blir det ju fet ferra.... eller nästan...
man kan nog lika gärna kalla det konfirmationskalas. :P
Jag typ taggar 2h i kyrkan?? Varför gör jag det? något måste vara fel. Men hur som heslt så hoppas jag på bra väder.

Nu har jag bara slöskrivit en masa för att inte dö...
så dags för mig att göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha, följde frida med? ;D

2008-06-22 @ 13:38:01
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0