I'm broader then broadway

Här sitter jag nu....igen. Som vanligt.
Ikväll har jag sällskap av två chattande vänner på msn...den ena är alldeles lagomt tråkig
och den andra är helt tjong i bollen! Verkligen, jag fattar inte ett skit av vad han snackar om.
Helt knasig, men jag hänger på så gått det går.

Så nu har jag jobbat 2 dagar och det har väl gått så brasom det bara kan gå.
Igår var bara en chill dag som vi spenderade mestadels ute i solen, där vi läste Harry Potter,
hjulade och stod på händer, lekte Super Mario osv.
Det tycker jag var en alldelles lagom arbetsdag. :P
Idag fördrev vi också tiden bra, pysen lyder oss alldeles utmärkt fast han försöker prutta en ansiktet vilket inte är det fräschaste men han är söt och vi är polers. =)
och vi fick gå på en söt sommarfest på dagis. 
Ikväll erövrade vi konstgräsplanen igen och la oss på filtar mitt på.
Myggen attackerade hejvilt och ville åt vårat kött och blod, men vi täckte oss så gått vi kunde.
Sedan startade vi också ett alldeles nykläckt band uppe på läktaren. Det lät asssbra, jag lovar.... ;)

Nu har den alldeles lagomt tråkiga loggat ut och den galne drar en diss, så det blev lite lugnt...
det var ganska skönt med lugnt faktiskt,...och jag tror nog att mitt hår har torkat så nu ska jag
ta och för en gångs skull gå och lägga mig lite tidiagre.
Jag kommer nog tacka mig själv när jag ska upp igen imorgon.

Så, gonatt allesemmans, nu ska jag drömma. ;P

Kommentarer
Postat av: Frida

hur länge jobbar du :) ?

2008-06-19 @ 12:01:05
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0