en kväll av många...

...som jag spenderar här framför datorn.
Fast idag är jag faktiskt inte där uppe utan jag sitter här alldeles själv på
undervåningen och har det alldeles lagomt skön kväll.
Denna dag började för mig först klockan 6.30 men det tyckte jag var alldeles för tidigt så
jag gick upp, satte mobilen på laddning och tittade ut genom fönstret och såg ingen sol
så jag gick tillbaka till sängen om somnade sur på vädret.
Sen vaknade jag igen kl.10.00 av väckarklockan och kunde gärna somnat om men det fick jag inte
så det var bara till att kliva upp och göra sig iordning för att fara på min kompis skolavslutning.
Och jag hade visst fel om solen, den var där den skulle och lyste alldeles lagomt mkt. Tur det :)
Så Waldorfs skolavslutning blev början till mitt sommarlov.
Det var mkt mer stämning på deras än det var på våran i tisdags när inget var som det skulle.
Idag var det fint väder med finklädda människor ute i den gröna naturen som sjöng sommarsånger som passade in
alldeles utmärkt. Inga finklädda människor i hemskt regnväder med kall luft som sitter i en aula och bara gör för att de måste.
Så tack vare Waldorf har jag nu fattat att det är sommarlov och att det kan bli lyckat. :)
Annars så har det bara varit en allmänt härligt solig dag.
Jag och mamma hetsade fram och tillbaka till stan på 40 min.
Sen har jag bara med Plumsen och Pysen hela dagen ute i solen och bah chillat. =D
Jag hann tillochmed snacka ett samtal med Stael innan det blev dags för Sverigematchen
som gjorde oss besvikna. Vi som Hejjjade på så bra.
Men ajja, vi får ta nya tag och tagga om tills på onsdag. :) Då hejjar vi som aldrig förr....

Nu borde jag egentligen sova...men det känns bara jobbigt.
Men om jag ska lyckas ta mig upp på måndag så behöver jag nog alla timmars sömn jag kan få.
så, nu går jag och tar alla timmar jag kan få.
Fast först ska jag skriva ett diarium och det kan ju ta sin lilla tid :P

Så från och med idag har jag sommarlov, och det ska jag leva.
Så det så!

 9D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kaxarrr som fan

2008-06-17 @ 14:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0