a part of a story

Japp, vi är en del av en story och
den som nu skriver kommer från och med imorgon och 4 dagar framåt att få skriva så pennan går av.
Så detta blir nu det sista inlägget på 4 dagar eftersom vi sticker imorgon.
Jag taggar råmkt!!!
Jag får åka 8timmars buss genom hela Sverige med Amanda, 
kommer få en rundvisning i Pelle Svanslös hemstad, träffa nya människor,
SHOPPA i STOCKHOLM med Frida och amanda, osså självklart
konserten där vi ska få träffa våra 3 kompisar in real life. yeey
 Iofsg, nåt såntdär kan man ju inte inte tagga. Så det blir asbra.

Idag vaknade jag vid 7-tiden av att det lät som om någon stod och borrade med en gigantisk borr utan
för mitt förnstret, och så var faktiskt också fallet, vi ska typ inskaffa nån sorts värme har ingen direkt koll på vilken.
Men jag kunde faktiskt somna om och vaknade sen igen i alldeles lagom tid.
Så jag gick upp och inget sms kom till mig så jag strosade runt i huset några timmar med borren borrande utanför och sen följde jag med nanny till stan och strosade runt lite där.
Sen uppfyllde vi våran plan och köpte hem kinamat och satt i lägenheten och lyxade och såg på Sex and the city
med Paulina och Emy. Precis som på film, fast vi hade det lite kletigare. Bara mys. =)
Så nu har jag nästan packat färdigt, imorgon blir det till att göra det allra sista, men det är ju imorgon.
Så nu ska jag ta och tvätta mitt hår och sedan lägga mig tidigt och sedan bara drunkna i en bok.
Det blir great!
Så nu går jag, och kommer inte tillbaka på 4 dagar.
Men sen så, då blire minsann uppdatering och bilder och massa sånt.

så, .... Lev och må! ;)  haha

Kommentarer
Postat av: Frida

OMJ OMJ OMJ OMJ IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAOOOO! Vi kommer stå där mitt emot dom! Jag kan ju puss dom om jag vill :D:D:D:D fast då kanske big rob kommer och kastr ut mej :/ :D :D:D:D

2008-06-27 @ 13:56:45
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0