-en gång åt jag en godis med socker på

Att Ryssland spöade skiten ur Sverige som sög är det ju ingen tvekan om.
Vad hände??
Vi ville ju kunna tagga fler matchkvällar och kunna hoppas hoppas hoppas.
men men, life goes on.
Vi hade ju kul igår kvälls ändå och jag har aldrig skrattat så mkt på länge.

jo jag har stukat stortån såhär..
ta fram foten så får vi se.

Hur kul som helst!
haha, Ja, min humor är på topp. Lätt! ;D 

Idag blev sista dagen på jobbet och den var bara najjs.
Solen sken och vi stekte på våra lediga timmar mitt på dagen.
Sen bakade vi och tjockade, Pysen lyckades styra in en flygande drake i toppen på det högsta trädet,
men de lyckades faktiskt fixa ner den efter ett bra tags många försök.
Jag och stael tog oss till kullen och pratade på. Vi blev störda av två småkillar som kom och sa att dom var 19år...egentligen var dom nog 11, och det märktes, fast man kan faktiskt vara mkt mer mogen vid 11år än vad de två var.
Det är nog de flesta. :P    Dagens ungdom?? Vart ska världen ta vägen?
hahah, nej så illa var det inte...men man undrar ju lite.
Jag är nu ägare av en ny mp3, en massiv bit som jag aldrig kommer våga tappa.
Den skulle lika gärna kunna vara en mobil. Men det blir bra. =)




I morgon äre midsommarafton = dagen jag taggat i 3 veckor.
Varför jag taggat vet jag inte, det får jag troligast veta i morgon.
Men midsommar brukar för det mesta vara en rolig dag full med överraskningar.
Vem vet, jag kanske får träffa Bokhandlar'n. =P

Men nu vill jag sova. Så, gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0