"vilken grej"

Så nu har vi gjort våran årliga trip till Almas stuga. Det blev en härlig liten kväll/natt med kvällsbad, bastu, en hel massa onyttigheter, myggor också en mkt mkt prat ända in på morgonen, då gick solen upp och fåglarna började
blir alldeles för vakna så 04.30 släckte vi ögonen och vaknade sen mitt i dagen, åt frukost och åkte sedan hem. Nämen ojda, där drog jag visst hela våran stugtrip i en enda lång mening.
Så när jag sen kom hem till ett tomt hus som väntat på mig så sa jag 'hej'  och sen...efter en liten "snabbis" vid datorn så tog tog jag på mig träningskläder och joggade min lilla runda, bra gjort! fast när man hör att andra människor joggar typ...3dubbelt så långt så känns det ju som att man borde lägga på några km. men det får bli en annan gång, en annan sommar kanske...haha. xP Och jag är bara så bra! Efter att ha varit med Nanny och Paulina i lägenheten och lagat mat och bah skrattat hela tiden så kommer jag hem till ett tomt hus mitt i natten för att sedan sätta mig och se en skräckfilm ensam, med ingen annan än alla spöken och gastar. Inte den smartaste idén jag fått...men jag klarade mig genom att ta kontakt med alldeles vanliga människor och komma ut ur andevärden. haha okej, jag erkänner.... nu överdriver jag faktiskt lite, filmen var The Ring2 , jag missade mitten eftersom vi tog en till nattlig promenad och den handlar inte alls om spöken eller gastar. Men jag var ju rädd ändå. Den va ju lite hemsk.
Så just nu sitter jag här och skaffar mig en krämbulle/tvättbräda på msn, lyssnar på Westlife (jag veet, dom finns kvar), och sitter som en anka på stolen. Tur att ni inte ser....för det ser nog förjävligt ut.
haha ajja, nu har jag babblat klart för i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0